Palazzo Locatelli - Piazza XXIV Maggio, 22 - Tel 0481.637111, Fax 0481.637112


Ricercje

Ricercje svelte

Ricercje avanzade



Tu ti cjatis chi: Comun > Cultura e turismo > Biblioteche > Prestito locale


PRESTITO LOCALE

Contatti

sede: via matteotti, 77
telefono: 0481/61451
e.mail: biblioteca@com-cormons.regione.fvg.it
sito web: http://bibliogo.ccm.it

Ce che o ai di savê par vê in prestit libris e altris documents

 

Par podê acedi al prestit locâl al è necessari vê la tessare personâl dade fûr di une cualsisedi des bibliotechis dal Sisteme Bibliotecari de provincie di Gurize.

La tessare e je personâl, a gratis e valide a timp indeterminât; e da dirit al servizi di prestit li di dutis lis bibliotechis dal Sisteme, al servizi di prestit e restituzion interbibliotecaris, a ricevi materiâl publicitari e informatîf dal Sisteme.

Par ricevi la tessare, bisugne compilâ il model di iscrizion al servizi, dulà che il letôr al met i siei dâts personâi e al autorize la biblioteche a conservâju, daûr des leçs su la privacy. La iscrizion al servizi dai utents di mancul di 18 agns e à di jessi cuintrifirmade di un gjenitôr o di cui che indi fâs lis funzions, che al vedi let il regolament di prestit.

Ogni letôr al pues domandâ a la biblioteche in prestit a gratis, jemplant il model che al cjate li dal banc:

  • fin a 5 oparis, par une dade di massime 30 dîs,
  • materiâl multimediâl (audiocassetis, CD audio, CD-ROM, DVD, videocassetis) e periodics (cuotidians, setemanâi, mensîi, e v.i.), par une dade di massime 10 dîs.

Si pues domandâ di sprolungjâ il prestit, ancje par telefon, baste che la opare no sedi za stade prenotade di un altri utent.

Il letôr che al torne in ritart i documents a la biblioteche al à di paiâ une sanzion, daûr di ce che al previôt il regolament di prestit, fat bon dal Consei Comunâl cun delibare n. 104 dai 26.11.2003:

euro 2,50
dal 8° al 30° dì
di ritart
euro 5,00
dal 31° al 60° dì
di ritart
euro 10,00
dal 61° dì
di ritart par ogni document.

L’utent che ni nol torne i documents ni nol paie la sanzion si lu escludarà dal servizi di prestit li di dutis lis bibliotechis che a fasin part dal Sisteme.